יום רביעי, 18 בינואר 2012

Routine


יש כל מיני סוגים של שיגרה. יש שיגרה נעימה ורגועה, יש שיגרה משעממת.
ויש שיגרה מטוררפפפתת! מה זת'אומרת? מין סוג כזה של שיגרה, שבה יש לך לחץ מטורף מכל הכיוונים, אתה מלא במחשבות על העתיד הרחוק והקרוב וכל מה שיש לי להספיק ואני מסוגל או לא מסוגל, וכו' וכו' וכו', והלחץ הזה פשוט לא מתכוון לעזוב בזמן הקרוב, מכירים את זה?? כן כן חברים, זה מה שנקרא "שיגרה מטורפת"( לכל מי שלא מכיר).
מסתבר שככה זה בי"ב, עסוקים עם לימודי נהיגה ובגרויות ועבודות ומחשבות על "מה לעזאזל אני הולכת לעשות שנה הבאה??". אבל זה בסדר. כנראה שלכל דבר מתרגלים בסופו של דבר.
כבר המון המון זמן, למשל, שאני רוצה להראות לכם את הצעיף קטיפה החדש והכיפי שלי שקניתי בCRAZY LINE OUTLET!! מדובר בנוד שחור וקטיפתי שעלה לי 50 ש"ח במקום 80, ואם זה לא מספיק לכם- הוא גם יוצר בקוריאה. אולי אתכם זה לא כ"כ מרגש, אבל בתור חובבת סדרות קוריאניות מושבעת, אני התלהבתי בטירוף כשגיליתי את זה(וזה עוד היה רק אחרי שקניתי אותו).
זה מצחיק, כי כשראיתי אותו והמוכרת קלטה שהוא מוצא חן בעיניי (מאוד!) היא מיד באה ליידע אותי שקטיפה זה עכשיו שיא האופנה וכו' וכו'. כאילו שבכלל הייתי צריכה מישהו שיעודד אותי לקנות אותו..:)
בהתחלה חשבתי שהוא ישמש אותי בעיקר לאירועים ושבתות אבל מהר מאוד הבנתי שהוא הולך מצוין עם כל הופעה הכי פשוטה ויומיומית שיש ומשדרג אותה בטירוף. ובנוסף, כמובן, הוא ממש מחמם. כאילו שהוא לא מספיק מוצלח גם ככה.

אז זהו להיום אנשים חמודים! המשך שבוע רגוע..^^
ואל תשכחו לענות על הסקר לפני שאתם הולכים, תשובות בקרוב!

תיק- ELIZABETH ARDEN.
חולצה- LOOP OUTLET.
סריג- STUDIO PASHA.
נעלי מוקסינים- BON BON.






יום ראשון, 1 בינואר 2012

זהירות, מתנחלים!!

טוב, זה הולך להיות די קשה..:)
מכירים אתזה שיש לכם יותר מדיי מה להגיד אז לא יוצא לכם כלום?? אז ככה:

יש לי אח גדול, שגר בבת עין (הווו, התנחלות!), ויש לו משפחה פשוט מטורפת, אני מתה עליהם מכל בחינה שהיא. קודם כל, גם אחי וגם אשתו סיימו תואר ראשון בבצלאל (וזה כבר בעצם מגניב בטירוף), גיסתי למדה קרמיקה ואחי ציור. שניהם חיים חיים פשוטים לגמרי, אחי בקושי מתפרנס מציור והוראה וגיסתי עושה חוגי קרמיקה בבת עין בסטודיו מגניב לגמרי שהם קנו שם. עד עכשיו הם היו גרים בקרוון מתפרק (שבעיניי גם היה מדהים, מה כבר יכול להיות רע בקרוון של שני אמנים, עם ציורים וכלי קרמיקה מדהימים בשווי אלפי שקלים? זת'אומרת, אם הם היו מחליטים למכור אותם) ועכשיו הם בונים בית חדש בבת עין שגם הולך להיות ממש מיוחד כנראה, אני כבר אראה לכם תמונות כשהוא יהיה בנוי. בקיצור, אני פשוט מעריצה אותם. אז איך כל זה קשור לבלוג אופנה?
גיסתי, שנולדה וגדלה בבת עין שזה מקום של אנשים מיוחדים עם סטייל משלהם (בעיקר חוזרים בתשובה), הייתה הבנאדם הראשון שפגשתי בתור ילדה שהתלבש בצורה מיוחדת בסגנון מיוחד ושונה לגמרי מכל מה שהכרתי אי פעם שגרם לי לרצות לחדש ולשנות, לעשות דברים שונים ומיוחדים.
בתור חלק מתפקידם כזוג אמנים עני, היא תמיד בסתובבת בחנויות יד שנייה ועודפים. העניין הוא שהיא מוצאת שם דברים כ"כ מדהימים! יש לה כ"כ הרבה בגדים, וכל פעם היא מוצאת איזה שילוב אחר וחדש ומדהים. זה מעניין, כי מצד אחד היא הולכת ממש צנוע אבל מצד שני היא כ"כ בולטת בהופעות המיוחדות שלה. בקיצור, היא פחות או יותר הדמות לחיקוי שלי:)
התמונות האלו זה עוד כלום, אם יהיו לי תמונות יותר טובות בהמשך תהיו בטוחים שאני אראה לכם! 
שבוע טוב:)

הבן הקטן שלהם. איזה פוזה של דוגמן, אה??
הבן השני שלהם. הסוודר לא נצבע בפוטושופ!

זאת גיסתי. 

ולסיום- אח שלי הצייר החתיך (עם כובע מדהים), גיסתי ואחיין שלי החמוד...