יום שישי, 3 בפברואר 2012

Cozy Friday


היי אנשים יפים!!
האמתי שדי נעלמתי בזמן האחרון, אז אני מבקשת את סליחתכם..:)
לשם שינוי היה היום מזג אויר חמים ונעים, לגמרי מרענן אחרי כל השבועות שלא יכולנו להוציא את האף מהבית מרוב קור, אז לא יכולתי שלא לנצל את החמימות לטיפונת צילומים..:)
מה שלומכם אתם?? הכל טוב?:) לא יודעת מה אתכם, אבל כרגע אני כותבת את הפוסט תוך כדי צעקות צווחות ובלגנים שהאחיינים הקטנים והחמודים שלי דואגים להשמיע...כרגע יש פה המון לחץ לקראת שבת (כל האחים הגדולים באו לשבת לכבוד יומולדת של אח שלי הגדול...מזל טוב פריאלון!), אבל עוד מעט תיכנס שבת ואז פתאום כל האחיינים יצוצו מהמקלחות נקיים ורעננים ויהיה שקט ושלווה והשולחן יהיה מכוסה במפה לבנה והמטבח יהיה מסודר...:) אבל תכלס, אי אפשר לדלג על כל הקטע המיותר הזה, עם כל הלחץ והעצבים להספיק הכל לפני שבת?? הצילו!
בינתיים אני עפתי לעזור, שבת שלום וסוף שבוע רגוע לכולנו..:)

סריג: OUI, של אמא.
חצאית: Petrol.
נוד קטיפה: Crazy Line.
נעליים: At Fashion.
גומיית בד: TopTen.






3 תגובות :