יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

Happy Hanukkah!

 ככה זה נראה מבפנים: קניון עודפים חוצות המפרץ.



Gazith

TNT



שלום לכם אנשים יקרים!!:)
אתמול הלכנו אימי אחיותיי היקרות ואני ל-OUTLET החדש בחוצות המפרץ שכבר סיפרתי לכם עליו.
התכנית המקורית הייתה לקנות לאחותי הגדולה בגדים, היא באה במיוחד מהדרום כדי לפשוט על הקניון ולמלא את מלתחת החורף שלה. אז זהו, ש...כנראה שהקניון הזה באמת מוצלח:) מסתבר שכמעט בלתי אפשרי לצאת משם בלי לפחות מספר סריגים חדשים בזיל הזול ונעליים לקיץ הבא. גם אם לא תכננתן לקנות.
אז למה אני מספרת לכן את כל זה?
כי כדאי שתדעו, חברותיי הצפוניות, שלא צריך לנסוע יותר עד למרכז הארץ כדי למצוא חברות גדולות וטובות כמו GOLBARY, RONEN HEN, FOX, LOOP, אריסטו שמט, GOLF, גזית ועוד רבים אחרים וטובים שאני לא זוכרת את שמם.
המחירים ברוב החנויות נעים בין 50- 150 לסריג, 50- 200 לנעליים לחורף ולקיץ הבא, ברובם יש מבצעים של 1+1 מתנה 50% הנחה ושאר מבצעים בסיגנון ככה שממומלץ ללכת עם עוד שותפים למסע כדי לנצל את המבצעים עד הסוף.
טיפ: תיזהרו לא להיסחף ולקנות דברים שאתם לא צריכים או שלא תלבשו אח"כ, תשקלו כל בגד טוב טוב..קל מאוד להסתחרר מהמחירים ברצפה ולקנות דברים מיותרים.

 בחנות של רונן חן, אפילו שכולה מלאת מבצעים והנחות המחירים נותרו בשמים. החצאית הזו למשל, עולה 470 ש"ח אם אני זוכרת טוב.. אבל פשוט הייתי חייבת למדוד אותה! אחותי צעקה לי כשהייתי בתא מדידה "מה, את הולכת לקנות אותה??" אז צעקתי לה בחזרה "נראלך?? היא עולה 500 שקל!!". כמובן שהמוכרת הייתה בשוק ובהתה בי בתדהמה כששלפתי את המצלמה וצילמתי, חזרתי לתאי המדידה להוריד ויצאתי בריצה כדי להדביק את אמא שבינתיים עברה לחנות אחרת תוך כדי מלמול "תודה!" מהיר ( המוכרת לא הייתה נחמדה במיוחד).





בקיצור אנשים יקרים, אני עפתי לעזור בהכנות ליומולדת של גיסתי שחוגגת היום 30(!!). אגב, גיסתי למדה עיצוב אופנה בבצלאל ואין ספק שהיא סוג של דמות לחיקוי מבחינתי. אז מזל טוב, רחל!!
חג חנוכה שמייח ומבדח לכולם!:)

5 תגובות :

  1. .The skirt you have on looks amazing on you, I love i
    ?You blog is really cool, wanna follow each other?

    השבמחק
  2. החצאית ממש יפה!

    וגם אני אוהבת לצלם את עצמי בבגדים שאני אוהבת ולא קונה מסיבה מסוימת (לרוב באמת המחיר)

    השבמחק
  3. וואו איזה חצאית יפה :)
    ישלך בלוג ממש ממש מגניב!! ואת מהממת :]

    השבמחק
  4. איזה כיף, תודה!:) אם את יכולה לעזור לי לפרסם אותו, אולי לפרסם בפייסבוק אני ממש אודה לך:) פשוט אני לא יודעת איך לגרום לאנשים להיכנס..

    השבמחק