יום חמישי, 29 בדצמבר 2011

Vacation


כמנהגנו כל שנה ושנה, יצאנו גם השנה לחופשת חנוכה עם ההורים ושאר אחיי הרווקים- הפעם בעיירה הנידחת רחובות. כן כן, לא כל יום יוצא לך ללון במלון עסקים מפואר שנפתח רק לפני חודש, ועוד לשלם עליו בערך מחצית מהמחיר. לאחר אריזה מפרכת, נסיעה ארוכה וסיור במכון טיהור שפכי גוש דן, או השפד"ן בקיצור (אבא ואמא, מה חשבתם כשהבאתם אותנו לשם??) - הגענו סוף סוף לבית המלון המיוחל. לשמחתי הרבה ארזתי בגדים מספיק אלגנטיים ומחושבים שיתאימו לאווירת העסקים המהודרת ששררה במקום. הלבוש שאתם רואים לפניכם הותאם לכל אירועי אותו היום- ארוחת בוקר חגיגית במלון, סיור בבית/ארמון המדהים, המטורף והלא ייאמן של ד"ר חיים ויצמן ז"ל, טיול בגן המדע ובסוף היום קונצרט חביב (הוספתי צעיף קטיפה שחור, שד"א רק אחרי שקניתי אותו גיליתי שהוא יוצר בקוריאה. וזה ממש מגניב בעיניי, כי אני מהמכורות לסדרות קוריאניות=] זה קורה לטובים ביותר).
אז זהו אנשים יקרים! 
תמשיכו להתלבש לחיות ולהתמודד, ואני אחזור לבצפר ואשתדל להמשיך לחיות יחד איתכם:)
המשך שבוע מצוין!






סריג לבן א-סימטרי: YOOP OUTLET, 50 ש"ח.
חצאית: YOOP OUTLET 70 ש"ח.
נעליים: TO GO 100 ש"ח.
גרביונים: TNT, 60 ש"ח.
שרשרת שעון: 50 ש"ח, דוכן אנונימי כלשהו.

4 תגובות :

  1. וואו, הפתעת. את לבושה ממש מוצלח, בחיים לא הייתי מנחשת שיצרת את המראה הנונשלנטי והמגניב הזה מבגדי רשתות (שבוא נודה באמת, הן די סתמיות). כל הכבוד, אהבתי מאוד.

    השבמחק
  2. ביקשת ממני חוות דעת P:
    דבר ראשון, אני ממש ממש לא אוהב כשאני נכנס לבלוג שישר רואים שחור בעיניים...
    אם יש דרך להעלים את הרקע הכהה זה ממש יעזור, זה סתם מכניס לדיכאון ומעלה קונוטציות שליליות(מוכח מדעית !)...
    דבר נוסף, אני לא הייתי מתחיל פוסט ישר בתמונות מהסיבה הפשוטה שמי שנכנס רואה את התמונות וישר יוצא בלי לקרוא את הטקסט, שהוא בדרך כלל מהות הפוסט...
    הערה אחרונה היא לגבי התמונות - אם יש לך במצלמה אופציה של שינוי אפקט או אפשרות להוסיף אפקט בפוטושופ כדאי, כי באופן הזה התמונות נראות פשוטות למדי...
    אצלי בבלוג כל התמונות מצולמות עם אפקט של קצוות כהים יותר P:
    המון המון בהצלחה <3

    השבמחק