יום חמישי, 29 בדצמבר 2011

ידיעה מרעישה: FOREVER 21 לא הולכת לשום מקום.

כשהחלטנו לקפוץ לאכול בעזריאלי לא חשבתי בכלל על כך שזו הזדמנות מצוינת וחד פעמית להיכנס לFOREVER 21. אפילו לא זכרתי שהחנות החדשה נמצאת בעזריאלי, ככה שזאת הייתה הפתעה די נחמדה:) לצערי לא היה לי זמן להסתובב ולחטט ורק הספקתי לצלם כמה תמונות בשבילכם ולהתרשם מהאקססוריז שלהם. הסתובבתי די מבואסת מזה שאין לי זמן להסתובב ולהתרשם כמו שצריך.
אבל זה קרה בזמן שנדחקתי בין ערימות הבגדים והסחורה - שנפל לי  האסימון.
גם אם אבוא מחר, או מחרתיים או בעוד חצי שנה או יותר- החנות עדיין תהיה שם. אז על מה כל הטירוף?
לא היה לי זמן לעמוד בתורים העמוסים אז יצאתי בידיים ריקות, אבל עם תובנה מדהימה. FOREVER 21 לא הולכת לשום מקום.

שבת שלום לכולנו:)


















Vacation


כמנהגנו כל שנה ושנה, יצאנו גם השנה לחופשת חנוכה עם ההורים ושאר אחיי הרווקים- הפעם בעיירה הנידחת רחובות. כן כן, לא כל יום יוצא לך ללון במלון עסקים מפואר שנפתח רק לפני חודש, ועוד לשלם עליו בערך מחצית מהמחיר. לאחר אריזה מפרכת, נסיעה ארוכה וסיור במכון טיהור שפכי גוש דן, או השפד"ן בקיצור (אבא ואמא, מה חשבתם כשהבאתם אותנו לשם??) - הגענו סוף סוף לבית המלון המיוחל. לשמחתי הרבה ארזתי בגדים מספיק אלגנטיים ומחושבים שיתאימו לאווירת העסקים המהודרת ששררה במקום. הלבוש שאתם רואים לפניכם הותאם לכל אירועי אותו היום- ארוחת בוקר חגיגית במלון, סיור בבית/ארמון המדהים, המטורף והלא ייאמן של ד"ר חיים ויצמן ז"ל, טיול בגן המדע ובסוף היום קונצרט חביב (הוספתי צעיף קטיפה שחור, שד"א רק אחרי שקניתי אותו גיליתי שהוא יוצר בקוריאה. וזה ממש מגניב בעיניי, כי אני מהמכורות לסדרות קוריאניות=] זה קורה לטובים ביותר).
אז זהו אנשים יקרים! 
תמשיכו להתלבש לחיות ולהתמודד, ואני אחזור לבצפר ואשתדל להמשיך לחיות יחד איתכם:)
המשך שבוע מצוין!






סריג לבן א-סימטרי: YOOP OUTLET, 50 ש"ח.
חצאית: YOOP OUTLET 70 ש"ח.
נעליים: TO GO 100 ש"ח.
גרביונים: TNT, 60 ש"ח.
שרשרת שעון: 50 ש"ח, דוכן אנונימי כלשהו.

יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

Happy Hanukkah!

 ככה זה נראה מבפנים: קניון עודפים חוצות המפרץ.



Gazith

TNT



שלום לכם אנשים יקרים!!:)
אתמול הלכנו אימי אחיותיי היקרות ואני ל-OUTLET החדש בחוצות המפרץ שכבר סיפרתי לכם עליו.
התכנית המקורית הייתה לקנות לאחותי הגדולה בגדים, היא באה במיוחד מהדרום כדי לפשוט על הקניון ולמלא את מלתחת החורף שלה. אז זהו, ש...כנראה שהקניון הזה באמת מוצלח:) מסתבר שכמעט בלתי אפשרי לצאת משם בלי לפחות מספר סריגים חדשים בזיל הזול ונעליים לקיץ הבא. גם אם לא תכננתן לקנות.
אז למה אני מספרת לכן את כל זה?
כי כדאי שתדעו, חברותיי הצפוניות, שלא צריך לנסוע יותר עד למרכז הארץ כדי למצוא חברות גדולות וטובות כמו GOLBARY, RONEN HEN, FOX, LOOP, אריסטו שמט, GOLF, גזית ועוד רבים אחרים וטובים שאני לא זוכרת את שמם.
המחירים ברוב החנויות נעים בין 50- 150 לסריג, 50- 200 לנעליים לחורף ולקיץ הבא, ברובם יש מבצעים של 1+1 מתנה 50% הנחה ושאר מבצעים בסיגנון ככה שממומלץ ללכת עם עוד שותפים למסע כדי לנצל את המבצעים עד הסוף.
טיפ: תיזהרו לא להיסחף ולקנות דברים שאתם לא צריכים או שלא תלבשו אח"כ, תשקלו כל בגד טוב טוב..קל מאוד להסתחרר מהמחירים ברצפה ולקנות דברים מיותרים.

 בחנות של רונן חן, אפילו שכולה מלאת מבצעים והנחות המחירים נותרו בשמים. החצאית הזו למשל, עולה 470 ש"ח אם אני זוכרת טוב.. אבל פשוט הייתי חייבת למדוד אותה! אחותי צעקה לי כשהייתי בתא מדידה "מה, את הולכת לקנות אותה??" אז צעקתי לה בחזרה "נראלך?? היא עולה 500 שקל!!". כמובן שהמוכרת הייתה בשוק ובהתה בי בתדהמה כששלפתי את המצלמה וצילמתי, חזרתי לתאי המדידה להוריד ויצאתי בריצה כדי להדביק את אמא שבינתיים עברה לחנות אחרת תוך כדי מלמול "תודה!" מהיר ( המוכרת לא הייתה נחמדה במיוחד).





בקיצור אנשים יקרים, אני עפתי לעזור בהכנות ליומולדת של גיסתי שחוגגת היום 30(!!). אגב, גיסתי למדה עיצוב אופנה בבצלאל ואין ספק שהיא סוג של דמות לחיקוי מבחינתי. אז מזל טוב, רחל!!
חג חנוכה שמייח ומבדח לכולם!:)

יום שני, 19 בדצמבר 2011

In Between
































































































































סריג: GOLBARY
עגילים: לא זוכרת, 10 שקל
חצאית: PETROL
גרביונים: אין לי מושג, של אחותי:)
תיק: KEDS.

יום רביעי, 7 בדצמבר 2011

Chanel, pre- fall 2012







 ממש דוסי, אה?:)

הנה לכם מבחר תמונות מתצוגת שאנל, קולקציית סתיו 2012 המתקרב ובא. המותג הצרפתי השנה נערך תחת הכותרת "פריז- בומביי", לאחר שכבר התקיימו תצוגות בסגנון "פריז- ניו יורק" ו"פריז- שנחאי".
כמובן שסיננתי, והבאתי בשבילכן את התמונות האהובות עליי במיוחד! כל התכשיטים והתסרוקות המוגבהות והרגליים העטופות פשוט מדהימים בעיניי. שימו לב שיש פה ניגוד גמור לשיק האמריקאי- כתפיים ורגליים מכוסות, מלא פרטים קטנים ו0% נעלי עקב ואטימות כמעט מוחלטת של כל הבדים בתצוגה.
אז תסתכלו, תתעמקו וספרו לי מה דעתכן! סוף שבוע מצויין לכולנו:)

יום שני, 5 בדצמבר 2011

צבעים, צעיפים, הדפסים וחורף




בלי להזכיר את השרשרת ינשוף המהממת והנעליים הייחודיות- הכל פשוט כ"כ מכורבל ונעים- אפור, הצבע הכי חורפי שיש עם הבזקי צהוב/כתום חמים...ואיזה סוודר מטורף! קיצר, תהנו. (לייסה, בלוגרית מאסטוניה)



פשוט יפה, מה? צבעים כ"כ נעימים, נעליים מגניבות לגמרי ומכנסיים בגזרה מחמיאה.
דוגמה מצויינת לצבעים סגריריים וחורפיים אבל בהחלט לא משעממים.
Stockholm Street Style



בואו נתמקד רגע בחצאית- לא מדהים? 
Stockholm Street Style


 המעיל הזה פשוט כ"כ נדיר! מה אפשר כבר להגיד? תלבושת חורפית ונעימה לגמרי.
צעיף ענק וטבעת ענקית משולבים עם נעליים עדינות שמקטינות את הרגל ומוסיפות עדינות, איזה יופי.
Stockholm Street Style


בלוגרית מצויינת שלמרבה הבושה אני לא זוכרת את שמה..:/ הכל פשוט כ"כ מעניין ונוח ומכורבל,
בתוספת נעליים יפניות קטנות חמודות בטירוף.

אז זהו להשבוע, אנשים! תמשיכו לכייף ולהשתולל, ואל תשכחו לצאת עם מעיל טוב כשאתם יוצאים מהבית..
שבוע טוב!
תגובות יתקבלו בברכה:)